• Parttime - 32u p/w
  • Overal
  • Solliciteren is gesloten
  • Haarlem
  • Noord-Holland
  • Salaris: max. €38.000
  • (o.b.v. 40 uur per week)
  • Overig

Momenteel zoeken wij voor onze klant, gevestigd in het mooie Alkmaar, binnen het AP team een nieuwe aanwinst om het team te komen versterken. Deze plek moet voor de lange termijn ingevuld worden. Wellicht kun jij dit zijn.
Als externe partner helpen wij bij het vinden van de juiste persoon en zullen wij jou dan ook begeleiden in dit traject.
In deze rol zal jij in een team met 5 fte werken en jij rapporteert rechtstreeks aan de manager.
Jij houdt er van om iedere uitdaging die op jouw pad komt binnen de administratie aan te gaan en weet prioriteiten te stellen.
Als persoonlijkheid sta jij stevig in jouw schoenen, ben jij graag een wezenlijk onderdeel van de organisatie en denk jij mee met jouw collega’s om de groei van het bedrijf te blijven waarborgen.

Jouw taken:

Jij bent volledig verantwoordelijk voor alle inhoudelijke activiteiten rondom de crediteurenadministratie, denk aan:

  • Het zelfstandig beheren van een eigen mailbox met binnenkomende facturen
  • Het verwerken van de binnenkomende facturen
  • Het verwerken van aanmaningen en betalingsherinneringen

 

Wie ben jij:

  • Heb jij minimaal MBO+ werk- en denkniveau met een financiële basis?
  • Heb jij tenminste 1-3 jaar werkervaring binnen het crediteurenproces?
  • Krijg jij energie van het werken in een vlotte, zeer dynamische omgeving?
  • Heb jij een uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal?
  • Sta jij stevig in jouw schoenen en heb jij daarnaast die energieke en vriendelijke persoonlijkheid om het team te komen versterken?
  • Vindt jij samenwerken, flexibiliteit en servicegerichtheid ook zulke belangrijke peilers?
  • Ben jij bovenal beschikbaar om 24-32 uur per week te werken?

Dan is deze rol geschikt voor jou! Reageer en stuur jouw cv naar: lenny.vanderhulst@greenbergstaffing.nl . Voor vragen kun jij bellen naar Greenberg Staffing op het nummer: 0618891711!